CN - Sürekli Dizi - 2. Sezon 14. Bölüm - Kas Kadın - Türkçe Dublajlı İzle İndir - Regular Show

Muscle Man kız arkadaşı Starla'dan ayrılıyor.

RS.S02E14.Kas_Kadin.TVRip_by_metwet.mp4

Kas Adam, kız arkadaşı tarafından terkedilince depresyona giriyor. Onun işi de Mordecai ve Rigby'e kalıyor. İş ağır gelmeye başlayınca da ikisini birleştirmeye çalışıyorlar.
CN - Sürekli Dizi - 2. Sezon 14. Bölüm - Kas Kadın - Türkçe Dublajlı İzle İndir


Mordecai ve Rigby bazı düzeltme çitlerin görülen iş ve ne kadar yavaş gidiyor Hakkında şikayet başlarlar. Onlar ancak çit küçük bir parça keserek kas Man bakıyorum. O, ağlamak için ben ağlıyor aslında sorarsanız yapmak Mordecai ve Rigby Başlıyor. Muscle Man I ağlıyor ve o olmadığını söyleyerek, retorts "Ağlayan bayanlar için, senin gibi! Ben ağlamıyorum!"

Sonra sahne Onun ağlama çıplak duş kas Man keser. Mordecai ve Rigby saatlerce duş mu oluyor bu şikayet, O'nun kapı vurmak. O ağlıyor eğer Muscle Man Once Again için bir bahane var verir Hangi isteyin. Onlar O'nun ile sorunun ne olduğunu sormak. Onların soru kız arkadaşı, Starla, sadece onu terk İşte söyler Merhaba Beş Hayalet tarafından cevaplanır. Rigby benim bir kız arkadaşım vardı aslında şaşırır. Mordecai Ben istiyorsa ben çok kimseye İle Yaptığı duygular Talk About değil kas Man, öfke, hazırlık hakkında konuşabilirsiniz O diyor. Onlar onu yalnız bırakın ve yardım için Benson için gitmeye karar verdi.

Benson-olmuştur dökülüyor ve ben en Çünkü O'nun işini yapamaz kas Man anlar "üzgün falan." Eksik iş telafi etmek için, Mordehay ve Rigby Muscle Man işlerini göz önüne alındığında edilir. Onlar şikayet ve onlar da üzgün diyerek işsiz almaya çalışın. Benson İnsan Kaynakları ile o kadar götürmelerini söyler. Onlar kişi kim istiyoruz. kişi Benson ve ben tekrar işe almak için bunları söyler. Benson hornets yuvalarını dışarı bakarken piknik alanından tüm çürüyen kütükleri çekerek içerir Hangi anlatır iken Mordecai ve Rigby, tüm işi bir montaj çalış Onlar bir şövalye olan sanıyor bir kişinin kurtulmak ve nihayet alıyorum parkın kaya bahçesi temizlik. Bu Bunlar bir sürü iş yapıyor ve O'nun işi onu geri almak için karar kas Man fark nerede ... Onlar yeniden temiz bir bahçe sonra kum ayak döküm sonrası var.

Onlar mutfakta yemek Muscle Man Muscle Maker 3000 bulmak ve ben kendine gel ve işe geri almak gerekiyor söyle. Muscle Man Ben O'nun yüzünü doldurma değil Çünkü diyor. Mordecai ve Rigby ben hareket ve üzgün olma durdurmak gerekiyor Bu onu söyle. O ilk ben üzgün değil, ama sonra bir ağlamaya başlar diyor. Ona yeni bir bayan bularak ona yardım etmeye karar verdi.

bakkal, Mordehay ve Rigby ben tarih olabilir kadın bir yeri vardır o kas Man söyle. Muscle Man emin, ama birlikte gider ve birlikte bir bayan dışarı sormak için çalışır. O'nun gömleğini yırtarak ve "Starla" bir dövme açığa ağlamaya yarıda ve Varlıklar durur. Ben Kalbi başka aittir O bağırır. sahne onun ağladığını, yine duş olmanın keser. Mordecai ve Rigby tekrar vurmak, ama Rigby Onlar ona yardım edemez o inanır. Bir kez daha, Hi Beş Hayalet görünür ve onlar Starla bunu çözebilirsiniz ve Muscle Man birlikte geri alma İşte söyler.

Bir mağaza denilen Takı ve Konfeksiyon Icy Sıcak alışveriş merkezi ve kafa Mordecai, Rigby, ve Hi Beş Hayalet İki Peaks kafası. Onlar baş ve kas Man neredeyse tam bir kopyası olan Starla, bulmak, ama bir kadın ve farklı saç. Mordecai ona o ben kas Man ile yeniden bir araya almalısınız neden bir konuşma verir, ancak Mordecai gibi onu yapar. grup dışında başları ve bu ile Mordecai Out Yapsın karar onu çok That I break up ve kas Man. Mordehay kadar korku ve tereddüt, onu sormak gider ile Onun Geri tuşu ile onu zorlayabilir.

plaja gidiyor ve bir beyzbol oyunu görünce içerir tarihleri ​​korkunç bir montaj sonrası, Mordehay ve Starla Margaret çalışan Cafe'de bulunmaktadır. Starla öpmek zorunda edildikten sonra Mordecai, onunla kırılır ve restoran bırakır. Ben başkanlık Nerede Rigby dışarıda bekliyor. O, gerçek factotum olduğuna inanıyor Mordecai tamam olup olmadığını Rigby sorar. Bir nedeni olarak Starla ile, arkalarında patlama OCCURS. Onlar kaçıp Onların golf arabası kurulu başlar, ancak Starla onları yakalar. Onlar hala ağlıyor kas İnsanın römork dahil, alanlarda bir sürü yok, park tüm yol takip edilir. Muscle Man o Starla oldu bulmaktan sonra söner.

İki evin bunu yapmak ve bu muhtemelen son olacağını bilerek, kapıyı barikat. Starla ile kırılır ve çok korkunç görünüyor. Muscle Man Ben onu böyle görmeye dayanamıyorum O söyleyerek girer. Muscle Man gitmek için Hakkında, ama onu o söyler Mordecai hakkı yoktur, ve ona her şeyi anlatmak için. Muscle Man çok ben onu çekici bulur nasıl söyleyecek Başlıyor ve o sadece onun gibi Yani, sert davranmaya çalışır, ama içeride çok duygusal. Gözlerinde öfke fade away sonra Starla Hızla ona çalışır. Starla Muscle Man kucağına atlar zaman Mordecai ve Rigby dehşete ve tiksinti ve bunlar uygunsuz dil öpüşme başlar. Muscle Man ve (onun kas Kadın) basamaklardan yürümek Starla ve kas Man Starla büyük göğüsler tekrar Onlar Fransız öpücüğü gibi losyonları ve sonra onlar gün batımına doğru kapalı kafa. Mordecai ve Rigby, "Bu hayatımın EN rahatsız edici bir gündü.", Rigby söylerken, tahrip parkta bırakılan Mordechai Muscle Man işler kalmak tercih değil üzüntü.

YORUMLAR

Ad

1. Sezon,13,2. Sezon,19,Özel Bölümler,1,Yasak Bölümler,1,
ltr
item
Regular Show İzle Sürekli Dizi Türkçe Dublajlı Çizgi Film: CN - Sürekli Dizi - 2. Sezon 14. Bölüm - Kas Kadın - Türkçe Dublajlı İzle İndir - Regular Show
CN - Sürekli Dizi - 2. Sezon 14. Bölüm - Kas Kadın - Türkçe Dublajlı İzle İndir - Regular Show
Muscle Man kız arkadaşı Starla'dan ayrılıyor.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiuz3nDj29DtYlNhEjEm3GCmxIizNiyMtpbXd54in-x_IspTNlTfe-RWauwjKefPHI490yZWI-dJwG6eyjdXymECgIEKizMuKt4yA4f0BBu7QBoteWonHGRb4FQnshT9C-OFAa-k3Zobjp7/s640/RS.S02E14.Muscle%252BWoman.TVRip%252Bby%252Bmetwet.mkv_splash.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiuz3nDj29DtYlNhEjEm3GCmxIizNiyMtpbXd54in-x_IspTNlTfe-RWauwjKefPHI490yZWI-dJwG6eyjdXymECgIEKizMuKt4yA4f0BBu7QBoteWonHGRb4FQnshT9C-OFAa-k3Zobjp7/s72-c/RS.S02E14.Muscle%252BWoman.TVRip%252Bby%252Bmetwet.mkv_splash.jpg
Regular Show İzle Sürekli Dizi Türkçe Dublajlı Çizgi Film
https://regularshowiizle.blogspot.com/2017/01/cn-surekli-dizi-2-sezon-14-bolum-kas-kadin.html
https://regularshowiizle.blogspot.com/
https://regularshowiizle.blogspot.com/
https://regularshowiizle.blogspot.com/2017/01/cn-surekli-dizi-2-sezon-14-bolum-kas-kadin.html
true
2819163136152787977
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts HEPSİNİ GÖRÜNTÜLE Devamını oku Yanıt Cancel reply Sil By Ana Sayfa SAYFALAR BÖLÜMLER Hepsini Görüntüle Sizin İçin Önerilen ETİKET ARŞİV ARA BÜTÜN BÖLÜMLER Aradığınızla uyuşan bör bölüm bulunamadı. Ana Sayfaya Dön Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy